Tento web je zameraný na ľudí, ktorí si chcú po BEZPLATNEJ REGISTRÁCII objednávať priamo u výrobcu FM Group World za tie najlepšie ceny. Rád vám v tom pomôžem. Vyberte si svoj obľúbený parfum na FM GROUP PARFUMY . AKCIE, NOVINKY TU.

Trápi vás, že vaša vôňa nie je v pravý čas dosť intenzívna? Dva jednoduché triky, ktoré vás zbavia tohto problému.

Skúšali ste už všetko možné a stále sa vám zdá, že vôňa vydrží na vás krátko. Že asi by ste si museli kúpiť niečo drahé ,aby to bolo lepšie?

Vysoká cena  zďaleka nezaručuje dlhú výdrž, aj keď je tu istý predpoklad vyššej kvality.

„Mám doma parfém, žiadnu toaletku.“

V mojej praxi sa bežne stretávam s týmto tvrdením.

Faktom ale je, že v obchode či už kamennom, alebo na nete je minimálne 80% ponuky toaletné ( Eau de Toilete ) a parfumované vody ( Eau de Parfum ).

Celý omyl spočíva v tom, že bežne akúkoľvek vôňu voláme ľudovo parfém a aj ja tento výraz používam kôli zjednodušeniu. Potom sa nám však tak trochu stiera rozdiel medzi napr. parfumovanou vodou a parfumom.

Obsah flakónu je zložený z vonných kompozícii (esencii ) rôzne rozriedených v liehu.

Kolínska voda ( Eau de Cologne, EDC )         3 až 5%

Vydrží do 2 hodín.

Toaletná voda ( Eau de Toilette, EDT )           6 až 12%

Vydrží do 3 hodín.

Parfumovaná voda ( Eau de Parfum, EDP )   12až 15%

Vydrží do 5 hodín

Parfum                                                             16-30%
( niektoré zdroje uvádzajú až 40% )

Vydrží 6-8  hodín.

Uvedené percentá teda predznamenávajú silu vône, jej výdrž na pokožke.

Tou výdržou mám na mysli to, že tak dlho cíti vôňu vaše okolie, nie vy samotná. V obchode vám ale nepovedia či tá vaša toaletka má 4%,alebo 8%. Takéto údaje zvyčajne ani nie sú na obale výrobku.

Netvrdím, že je to chyba. Skrátka, keď je to toaletná voda koncentrácia musí byť v rozmedzí, ktoré udáva norma.

Stretol som sa aj s označením toaletný parfum, ale nič také  reálne neexistuje. Buď je to toaletka, alebo parfum. Skôr mi to pripadá ako mierne zavádzanie zákazníka. 

Ale pokojne sa vám môže stať, že toaletná korenistá vôňa bude budiť dojem, že vonia dlhšie, intenzívnejšie ako jemná citrusová parfumovaná voda s vyšším percentom vonných esencii.

Tu už vstupuje do hry zloženie. Svieže vône sú prchavejšie.

Dva zlepšováky

stiahnuť.jpg

1. Pokiaľ  chcete mať pocit istoty, že vaša vôňa  bude intenzívne voňať v pravý čas , je ideálne si obstarať cestovný flakón.

Odstreknete si malé množstvo a môžete ho mať pri sebe v práci, pri cestovaní,obchodnom rokovaní, rande... Je veľmi praktický  a v objeme len 5ml, sa dá kúpiť do 10€ a poslúži vám roky.

2. Tým najčastejším dôvodom kratšej trvácnosti parfému je suchá pokožka, parfém nemá na čom držať. Vyriešite to tak, že  si natriete pulzné body ( napr. vnútorná strana zápästia, lakťová jamka )  krémom a následne nastriekate vôňu.

Ak ste menej náročná postačí aj  toaletná voda ( EdT ). Pre náročnejšie je lepším riešením  parfumovaná voda ( EdP ). Ideálne parfum.

Píšte, volajte, rád vám poradím a pomôžem

Pred 10 rokmi mi kamarátka ukázala FM biznis a hovorila, že môžem robiť s parfumami. Je to sieťový marketing, takže je tu aj veľká príležitosť vybudovať si svoju firmu.

Systém sieťového marketingu som síce poznal, ale predávať parfumy? Ja? Chlap? Však sa v tom vôbec nevyznám, to je ženská záležitosť! Dovtedy som robil so životnými poistkami a bol som vcelku spokojný...pokračovať v čítaní

Juraj Tomášek Obchodný partner FM GROUP World Distribution

FM RECENZIE

Keď som dostala ponuku na vyskúšanie FM parfumu dlho som váhala. S takýmito katalógovými vôňami nemám dobrú skúsenosť.

Nakoniec som si ho teda kúpila a zaujímalo ma hlavne, či na mne vôňa vydrží aspoň 1 - 2 hodiny.

Bola som milo prekvapená, vôňa vydržala skoro celý deň. Na parfumoch FM oceňujem dlhú výdrž a vzhľadom na kvalitu aj skvelú cenu.

Parfumy ma tak očarili, že som s nimi aj nejaký čas obchodovala. Dobre sa mi s nimi robilo, lebo moji priatelia a známi boli vždy veľmi spokojní.

Recenziu si môžete overiť na kacena.durovcova@gmail.com.

Katarína Ďurovcová Považská Bystrica

RÝCHLE ODKAZY

TÁTO STRÁNKA POUŽÍVA COOKIES. Využívame informácie uložené v cookies a podobných technológiách pre komerčné a štatistické účely, aby sme prispôsobili naše služby individuálnym potrebám užívateľov. Vo Vašom prehliadači môžete zmeniť nastavenie cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s používaním cookies podľa aktuálneho nastavenia prehliadača.